reklama

Na úvod

o.k. všimla som si, že tu ludia zvyknú spraviť nejaký úvodný pokec. Myslím, si že je to správne a je to dobrý nápad, tak to spravím aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prečo som na blogu? Nuž pre to, lebo sa mi dobre píše, baví ma písať a bude celkom fajn, že moje texty neostanú na disku C nášho počítača, ale posunú sa trošku ďalej, možno aj k tebe. To či niekoho zaujmem, to je otázka, pretože keď niečo vytvorím, vytvorím to viac menej pre seba (rozumej moje potešenie). Či si to nájde publikum, to už je mimo mňa. (Čím teda nechcem nejak ospravedlňovať tieto výtrisky.) A keď si to niekoho nájde, samozrejme ma to poteší, či už niekto na mňa napluje, alebo ma pochváli. Oboje je znak, že som zaujala, ale to už je asi ohratá pesnička, však. Velmi dúfam, že frekvencia mojich príspevkov nebude nízka, ale, niekedy človek nemôže inak.Písať budemv niekoľkých športovo ladených rubrikách (zatiaľ všetko zhrnuté do jednej, keď bude viac článkov, tak to roztriedim), takže všetcia SNB, MTB, freeridery, horolezci a jaskyniari, skialpinisti, yety, trpaslíci a este neviem aká háveď:-), príďte, mente si skúsenosti, kritizujte ma, dopĺňajte, čokoľvek. Postrehy, čo sa netýkaju vyššie uvedeného, ostanú v ribrike postrehy, takže aj normálny ludia si tu občas niečo nájdu. Nechcem sa tu pokladať za nejakého mentora, či komentátora, alebo iného tora, chcem len písať to čo cítim, podeliť sa, nazbierať ďalšie skúsenosti, objvaviť spriaznené duše, možno ukázať to, čo by si si nevšimol, alebo nevšimla a pozrieť sa na niečo, čo je neviditelné zas pre mňa.Prosím ešte, nekritizujte moju gramatiku. Od základnej školy mi robí problémy.Ďakujem:-)

Lucia Klaučová

Lucia Klaučová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré má rado hory, šport, metal a prírodu. Žijem v jednom byte so spriaznenou bytosťou a chcela by som točiť filmy o zimných, extrémnych a vysokohorských športov. Zoznam autorových rubrík:  freerideprírodapostrehy

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu